View Thread
Page 2 of 2: 12
|
|
Dieet
|
|
| krol |
Posted on 17-03-2008 11:37
|
|
Sup. Admin ![]() Posts: 732 Joined: 25.06.07 |
volhouden !
Liever een halfvol glas dan een Halfleeg ![]() ![]() |
|
|
|
| Kweezie Wabbit |
Posted on 18-03-2008 10:28
|
|
Senior member ![]() Posts: 398 Joined: 13.09.07 |
We doen ons best. Zolang er resultaat is, gaat het wel. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| krol |
Posted on 18-03-2008 11:44
|
|
en echt nooit honger gehad ?
Liever een halfvol glas dan een Halfleeg ![]() ![]() |
|
|
|
| Shrek |
Posted on 18-03-2008 15:33
|
|
member ![]() Posts: 137 Joined: 21.09.07 |
Gij moet wel een ferm dieetistje hebben
|
|
|
|
| Kweezie Wabbit |
Posted on 18-03-2008 17:01
|
|
De normale honger zo tegen etenstijd maar verder niet. En die dietiste is idd een knap kind ![]()
These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| DarkStar |
Posted on 19-03-2008 11:43
|
|
Admin ![]() Posts: 638 Joined: 26.06.07 |
Kweezie Wabbit wrote: En die dietiste is idd een knap kind ![]() ![]() ROFL, nu weten we ineens waar uw motivatie vandaan komt
|
| Kweezie Wabbit |
Posted on 19-03-2008 16:52
|
|
Toch niet helemaal. De beste motivatie is het resultaat dat je ziet op de weegschaal en in je broeksriem These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| Kweezie Wabbit |
Posted on 29-05-2008 09:27
|
|
Bon. Ben dus weer op controle geweest bij da knap kind ![]() Situatie volgens haar metingen Gewicht : 87 kg (komt van 97) BMI : 27 (komt van 31) Vetmassa : 26,5 % (komt van 30) Buikomtrek : niet gemeten maar ik heb dik 5 cm meer overschot als ik mijn broeksriem dichtdoe. Conclusie: we zijn goe bezig en zolang er vooruitgang is, doen we verder These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| krol |
Posted on 29-05-2008 11:21
|
|
AMAi !!! Heel dikke proficiat KW. Ik wou dat ik u karakter had. (ik zit +/- aan uw oorspronkelijke gegevens )Nooit geen honger ? Heb nooit het gevoel dat je niet voldoende gegeten heb ? Liever een halfvol glas dan een Halfleeg ![]() ![]() |
|
|
|
| Kweezie Wabbit |
Posted on 30-05-2008 02:27
|
|
Tegen etenstijd wel maar dat is normaal. Als ik tussendoor honger krijg, eet ik een stuk fruit of een potje youghurt in plaats van koekjes. En veel water drinken helpt ook tegen het hongergevoel. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| Kweezie Wabbit |
Posted on 20-08-2008 13:34
|
|
Vandaag weer op control geweest. Geen spetterende resultaten deze keer maar er is toch nog winst - of verlies - tis maar hoe ge het beziet. De dietiste zegt dat het normaal is dat het op een bepaald moment stabiliseert voor een tijd. De truk is om dan verder te doen want na verloop van tijd (hoeveel weet ze niet) gaat heet weer sneller de goede richting uit. Conclusie : we zijn goe bezig ook al zien we niet veel veranderen. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| krol |
Posted on 21-08-2008 18:02
|
|
allé, schitterend! Je houd het vol en dat is niet gemakkelijk. Liever een halfvol glas dan een Halfleeg ![]() ![]() |
|
|
|
| Kweezie Wabbit |
Posted on 03-12-2008 11:44
|
|
Vandaag weer bij de diëtiste langs geweest. Ik hoop dat haar weegschaal niet juist staat want die geeft 1 kilo meer aan dan de vorige keer ![]() Ik zal het blad met "aanbevolen voedingswaren" wa korter bij de hand moeten houden denk ik. Met de eindejaarsfeesten in aantocht zal er van diëten nie echt veel in huis komen vrees ik. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| DarkStar |
Posted on 03-12-2008 22:16
|
|
Admin ![]() Posts: 638 Joined: 26.06.07 |
Ja, de eindejaarsfeesten is voor veel mensen een 'katastrofe' op het gebied van eten denk ik. Veel en goed eten, liefst met een paar glazen wijn, achteraf nog een dik dessert... In ieder geval toch al een dikke proficiat zenne KW, je houdt dat precies toch allemaal heel goed (en lang!) vol!
|
| Kweezie Wabbit |
Posted on 04-03-2009 11:25
|
|
Net terug van controle bij de diëtiste. Totaal gewicht is hetzelfde gebleven maar het aandeel vet is met 2 kilo gedaald. We boeken dus toch nog winst alhoewel de weegschaal dit niet aantoont. Conclusie: We zijn goe bezig ! These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| Kweezie Wabbit |
Posted on 03-07-2009 10:35
|
|
Weer eens op controle geweest. Gewicht blijft stabiel maar het aandeel vet daalt nog altijd (nu nog 19.5 % tegen 30 % toen ik begon). Cholesterol en vetten in het bloed zijn normaal. Besluit: we zijn nog altijd goed bezig. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| freelancer |
Posted on 12-07-2009 17:25
|
|
Veteran member ![]() Posts: 500 Joined: 05.09.07 |
Lol, moest ik gaan zouden zij mij niet meer buiten laten Bier en Pizza!!!
Religion is an insult to human dignity. With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things, but for good people to do bad things, it takes religion . Men never do evil so completely and cheerfully as when they do it with religious conviction. -- Blaise Pascal ![]() |
| Kweezie Wabbit |
Posted on 31-10-2009 05:51
|
|
Weer op controle geweest. Situatie stabiel. Doordoen zoals we bezig zijn. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| Kweezie Wabbit |
Posted on 02-02-2010 03:08
|
|
De feestdagen hebben er geen goed aan gedaan. 2 kg bijgekomen
These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
| Kweezie Wabbit |
Posted on 27-03-2010 05:49
|
|
We zijn weer op de goede weg ![]() 3 kilo vet minder zegt ze. Totaal gewicht is nu 90 kg Streefdoel is 85. These are the adventures of the Belgian Icewolves. On their mission to explore strange new projects. To boldly crunch like no one has ever crunched before! ![]() |
Page 2 of 2: 12
| Jump to Forum: |

Bier en Pizza!!!